perjantai 2. marraskuuta 2007

Karvakieli

Kävin tänään hieronnassa ja hieroja oli aivan ihana. Hän on paastonnut itse ja on entiseltä ammatiltaan sairaanhoitaja ja sen kautta ihmisen kropan toiminta on hyvin tuttua. Hän kertoi, että mun kroppa lämpiää tosi nopeesti hierottaessa ja lämpeneminen ei tapahdu normaalisti näin hyvin. Lämpeneminenvkertoo siitä, että minun aineenvaihdunta on tosi vilkasta ja puhdistuminen hyvin käynnissä. Hän myös huomasi kuonan poistuvan minun käsivarren ihon kautta. Se alue näkyi ihossa näppylöinä. Hieronta lisäsi entisestään aineenvaihduntaa. Mun röörit toimii kyllä kunnolla. Vetäsen tuopin raikasta vettä niin kohta saa juosta vessaan ja molemmat röörit toimii. Ainakin kroppa puhdistuu.

Karvakieli
Kieli tuntuu karvaselta. Ihan kuin sen pinnassa olisi ohuenohuita ja lyhyitä sametttikarvoja. Kuulemma paastotessa kieli menee aina ensin valkoiseksi ja sitten se kautta alkaa kuona-aineet poistua ja lopulta kieli muuttuu punaiseksi. Puhdistumisen jälkeen se on tosi punainen. Sitä odotellessa.

Pippurin lisäyksen syy
Ai niin, eräs paastokonkari kertoi, että pippuria lisätään paastojuomaan sen takia, että se lämmittää. Kun paastolla tulee usein kylmä. Tämän paaston aikana on ilmat kylmenneet ja minä olen vilukissa muutenkin, niin en ole edes osannut arvioida minkä takia minulla on kylmä. Kylmenevän ilman, yleisen vilukissauden vai paaston. Paasto ei ole ollut mielessä syynä, vaikka kyllä minä välillä kylmissäni olen ollut..

Ei kommentteja: