sunnuntai 4. marraskuuta 2007

9. paastopäivä

Haluan ruokaa. Haluan syödä ja minulla on nälkä. Tämä kevyt ja loistava olo, mikä paastolla yleensä tulee, on kyllä tämän naisen kiertänyt ja kaukaa. Tänäänkin minulla oli kova nälkä. Mitään makeaa ei tee mieli, ainoastaan ruokaa. Join tänään kupillisen vihreää teetä ja minulle tuli siitä paha olo. Melkein piti mennä yrjölle. Pidin kaman sisällä, koska olin juuri juonut paastojuomaa enkä halunnut juoda vielä seuraavat 3,5 päivää juomaa, jonka yrjöilisin. Menis viimenenkin maku tästä hommasta. Yrttiteet alkaa tulla korvista ulos, minulla on nälkä ja koko paasto ja syömättömyys vituttaa. Tämän päivän aikana on monta kertaa käynyt mielessä paaston lopettaminen. En tee sitä, vaikkakin tekis mieli ja paljo. Nyt tämä ottaa koville.

Päivän olo: NÄLKÄ, paha olo ja totaalinen kyllästyminen paastoon.

2 kommenttia:

Ninni kirjoitti...

Tsemppiä isosti viimeisille päiville. Itse aloittelin tänään mehupaaston ja nyt jo on nälkä. Ehkä ei ollutkaan niin hyvä idea lähteä lenkkeilemään ja uimaan.. ;D

Paastolla kirjoitti...

Kiitos! Tosiaan olen nyt sitten lopettanut paaston ja nautiskelen pastasta.. :)
Alkupäivinä on yleensä nälkä, mutta siitä se helpottaa. Paitsi näemmä lopussa mulla sitte alko pahenee..
Lycka till mehupaastoon!